אודות

מור - ניהול ותפעול מוסדות ונכסים



ניהול ותפעול מוסדות ומבנים - מור הנדסההפרויקט הראשון בו לקחנו חלק ואשר עיצב את המשך דרכנו המקצועית הוא פרויקט האוניברסיטה המורמונית בירושלים:  מבנה מיוחד במינו ביופיו ואיכותו המשתרע על שטח של 17 אלף מ"ר, אשר מייסד החברה אינג' אליעזר רהט היה שותף לתכנונו ולהקמתו מהיסודות.

בעקבות מעורבותנו בתהליך הבנייה, הוקמה חברת מור הנדסה, לצורך מתן מענה איכותי לתחום התפעול, האחזקה וההסעדה ובמטרה לשמר את אופיו הייחודי של המקום ולהבטיח שימשיך לשמש כמודל אדריכלי וקמפוס שוקק חיים, המשתבח במהלך השנים.

האוניברסיטה המורמונית היא עבורנו ציון דרך, ואנו מלווים בנאמנות את מנהליה משנת 1987 ועד היום. את הנאמנות הייחודית הזאת אנו מביאים איתנו לכל פרויקט בו אנו לוקחים חלק; כחברה שצמחה מתוך היסודות, ומבינה לעומק איך הופך תכנון על הנייר לבניין נושם, מתפקד ובעל נוכחות, אנחנו מסתכלים על הפרויקט שלך בראייה אחרת.

בין לקוחותינו בעבר ובהווה: מוזיאון ישראל, האקדמיה למדעים ואומנויות, האוניברסיטה הפתוחה ברעננה, יהודה הצעיר, רשות העתיקות, רשת הקואופ, כפר דוד, משרד הרווחה, אוניברסיטת בר- אילן, משואה למלונאות ונופש, משרד המשפטים, משרד החינוך ועוד.

מסירותנו העמוקה לכל פרויקט שאנו מנהלים, באה לידי ביטוי בערכים המנחים אותנו:

  • מחויבות – זהות אינטרסים ושביעות רצון הלקוח הם הבסיס לקיומנו כחברה. בפועל יש לזה משמעות אחת: כל פרויקט מקבל מאתנו יחס מועדף, כמו היה הלקוח היחיד שלנו. בעלי ומנהלי החברה שומרים על מעורבות גבוהה ונגישים תמיד ללקוחות, מנהלי פרויקטים מיומנים ומחויבים,  מיטב אנשי תחזוקה, התאמה לצרכים משתנים, זמני תגובה מינימאליים, ושמירה על האינטרסים הכלכליים והאסטרטגים של הלקוח  – אלה הם אבני היסוד להצלחתנו.
  • איכות – אצלנו אין עיגולי פינות, "קומבינות" ו"חפיף". אנשי מור הנדסה, המחזיקים בניסיון מקצועי של קרוב ל- 30 שנה, מקפידים על סטנדרטים מקצועיים גבוהים, וכשאנחנו עוסקים במה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב, יש לך את מלוא הזמן והשקט הנפשי לממש את יעדיך שלך.
  • הגינות – עובדינו הם המשאב המרכזי בכל פרויקט שלנו. זכויותיהם ורווחתם הם נר לרגלינו. הצוות שלנו יעשה את כל הנדרש כדי להפיק מהתקציב הנתון את המקסימום. בזבוז משאבים וחוסר יעילות הם מושגים שנמצאים מחוץ ללקסיקון שלנו, והעובדות מדברות בעד עצמן, הן בתפקוד מערכות הבניין והן בתחושת "הראש השקט" שאנו מעניקים ללקוחותינו.

אנו גאים להיבחר על ידי לקוחותינו שוב ושוב, ולעמוד לרשותם שנה אחר שנה. נשמח להיפגש ולבחון ביחד את האפשרות לשיתוף פעולה!

צרו קשר לתיאום פגישת הכרות ולקבלת מידע נוסף